انجمن بیماران التهاب روده(کرون و کولیت)

انجمن IBD ایران
انجمن بیماران التهاب روده(کرون و کولیت)

با عنایت به افزایش آمار بیماران مبتلا به التهاب روده(کرون و کولیت) در کشور و عدم آشنایی و برخورد صحیح با این بیماری و همچنین ضعیف بودن اخبار و اطلاع رسانی در خصوص بیماری های التهاب روده این انجمن به صورت مجازی در فضای نت جهت افزایش آگاهی و شیوه صحیح مقابله با این بیماری راه اندازی شد. این انجمن به صورت مجازی بوده و تمامی اخبار و اطلاعات در خصوص بیماری و همچنین بهترین و موثرترین راه ها جهت کنترل و بهبودی این بیماری را منعکس خواهد کرد.

  • ۱
  • ۰

انجمن بیماران IBD ایران (کرون و کولیت)


در صورت تمایل به تبادل تجربیات ، افزایش آگاهی و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بیماری به کانال انجمن در تلگرام بپیوندید:


http://telegram.me/iranibd


پ.ن: لینک گروه تخصصی انجمن جهت تبادل تجربیات و گفتگوی تخصصی در خصوص بیماری از طریق پروفایل کانال انجمن در دسترس می باشد.

  • ۹۵/۰۲/۳۱
  • انجمن IBD ایران

نظرات (۴)

سلام.بره موم یک محصول عالی برای بیماران کولیتی است و حتی خود بنده بعد از 8 سال با مصرف بره موم درمان شدم .البته من 1 سال مصرف کردم.اگر مایل بودید در کانال درمورد خواص بره موم و مصرف ان برای کولیت پیام بگذارید.
پاسخ:
سلام. چنین خاصیتی که عنوان میکنید برای بره موم وجود نداره. برای رفع حالت عفونی معده و روده موثر هست اما اینکه به تنهایی بخواد بیماری التهابی روده رو درمان کنه امکان پذیر نیست و صحت نداره.
سلام و وقت بخیر اتفاقا من با نظر دوست گرامی زهرا خانم موافقم بره موم یه ضد التهابی فوق العاده قوی هستش و عجیب برای بیماران کولیت اثر داره من خودم مبتلا به کولیت اولسروز بودم جندین سال هر روز کورتون ازارم خیلی شرایطی بدی بود رفتم داخل سایت به صورت اتفقاقی با سایت ایران عسل اشنا شدم از محصولات بره موم استفاده کردم و الان بیماریم خاموش شده تازه داروهای شیمیایی هم کنار گذاشتم و خیلی عالیمم خواهش میکنم یکم درباره بره موم بیشتر تحقیق کنید چون من سلامتیم را مدیون اول خدا بعد این محصول هستم

سلام ترخودا ی راه درمان کولیت بگید 

سلام ترخودا ی راه درمان کولیت بگید ۰۹۳۹۹۷۷۸۴۶۸ شاید دیگه اینجارو پیدا نکردم 

 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی